Derde dag Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Murica - WaarBenJij.nu Derde dag Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Murica - WaarBenJij.nu

Derde dag Los Angeles

Door: Cindy

09 Mei 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

We zijn vandaag naar een Mall geweest, dat heette de Glendale Galleria. Daar hebben we z'n kleine 5 uur rond gelopen, zo groot is het daar. Er zijn daar wel z'n 50 verschillende winkels als het er niet meer waren. Toen we eenmaal klaar waren met het kopen van artikelen en geslenter zijn we door gereden naar een outdoor winkelcentrum wat bestond uit allemaal mega outlet stores bij elkaar. Bij elke winkel waren dikke kortingen te verkrijgen. Zoals het ons Hollanders beaamt maakten we daar gretig gebruik van.

We hebben gegeten bij een typisch diner cafe. Dat zag er erg leuk uit. Het heette Ruby's diner. Allemaal zaten we aan een hamburger en de mannen hadden daarbij een dubbele vanille milkshake, wij een Apple Juice. De burgers waren weer uitmuntend goed.

Morgen gaan we onderweg naar Bakersfield dus dat wordt een leuke rit. We hebben nog even lekker op de hotelkamer gezeten en de play-offs voor de Stanley cup gekeken (NHL).

• 09 Mei 2015 - 23:54

Martin:

....maatje XL en dan een blauwe.....

• 10 Mei 2015 - 10:24

T V D Hoorn:

jullie genieten er van blijf dat doen groetjes Jan en Thea

• 11 Mei 2015 - 18:15

Selma Boers :