Salt Lake City en Bryce Canyon - Reisverslag uit Panguitch, Verenigde Staten van Murica - WaarBenJij.nu Salt Lake City en Bryce Canyon - Reisverslag uit Panguitch, Verenigde Staten van Murica - WaarBenJij.nu

Salt Lake City en Bryce Canyon

Door: Kim en Cindy

19 Mei 2015 | Verenigde Staten, Panguitch

We hebben de rit naar Salt Lake City in tweeën gedaan en overnacht in Elko. We hebben daar lekker geslapen en ontbeten en zijn toen naar Salt Lake City gegaan. Het was een mooie rit. We zagen hoge bergen waarvan de toppen met sneeuw bedekt waren.

Onderweg naar Salt Lake City zij we langs de Bonneville Zoutvlakte gereden. Hier zijn meerdere snelheids records gevestigd. Helaas regende het dus waren ze vandaag niet bezig mer dragracen.

We kwamen aan in Salt Lake City. De mannen wilden bij de politie gaan kijken of ze een rondleiding konden krijgen bij het politiebureau van Salt Lake City. Helaas was het politiebureau op zaterdag en zondag gesloten. We hebben toen een shoppingmall opgezocht en zijn daar heen gegaan en verder mooie foto's gemaakt. Je had bij Salt Lake City ook mooie bergen met sneeuwtoppen.

Vanuit Salt Lake City zijn we naar Bryce Canyon gereden. Dat was echt een mooie rit. Heel apart om te zien. En des te dichter we bij Bryce Canyon kwamen des te roder werden de bergen. We hebben mooie foto's gemaakt. En we kwamen bij het hoogste punt van de Bryce Canyon. Dat was 8300 feet. Het sneeuwde daar lichtjes. Het was echt apart om te zien. Toen we naar beneden gingen regende het daar gewoon.

Nu zitten we in Panguitch en morgen gaan we naar Flagstaff. We gaan dan de Grand Canyon bezichtigen.

Dit was het verslag van dagen 9 t/m 12.

• 19 Mei 2015 - 08:51

Martin:

Kijk, daar in SLC gebeurd er in het weekend gelukkig niets waarbin de politie nodig is.

• 19 Mei 2015 - 14:47

Selma:

Een slaapstadjes dus, inderdaad wat Martin zegt in het weekend blijft iedereen dus binnen :)
    Mooie foto's. XX mama