Onze tweede dag in Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Murica - WaarBenJij.nu Onze tweede dag in Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Murica - WaarBenJij.nu

Onze tweede dag in Los Angeles

Door: Johannes

08 Mei 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Onze tweede dag in Los Angeles zijn we begonnen met een lekker Amerikaans ontbijt in het hotel. Ze hadden huisgemaakte wafels dus deze gingen er wel in.

Na het ontbijt hebben we ons klaargemaakt om naar de L.A. Zoo te gaan. Onderweg hadden we al een mooi uitzicht op Griffith park. Eenmaal aangekomen zagen we al gelijk Cindy haar favoriete dier, het stokstaartje. Ze waren zo vroeg in de ochtend al lekker actief dus we hebben een paar mooie foto's kunnen maken. Wat vooral opviel was dat er erg veel soorten apen waren in de dierentuin.

Richard zijn favoriete aap hebben we ook nog kunnen spotten, ringstaartapen (die uit Madagascar :p). We hebben in de dierentuin een vogel tentoonstelling kunnen bekijken. De tentoonstelling was erg leuk opgezet en we hebben mooie wat actie kunnen zien.

Na het bezoek aan de dierentuin zijn we naar het Griffith Observatorty gereden. Dit observatorium is een van de eerste in de wereld. Het observatorium heeft geholpen met de eerste satelliet die in de ruimte werd gelanceerd vanuit Florida. Ook bij de maanlanding van astronaut Neil Armstrong heeft het eenbelangrijke rol vervuld.

Na het observatorium zijn we in de richting van Venice beach gegaan. Helaas was alles aan het strand al dicht dus zijn we doorgereden richting een Applebee's. Hier hebben ze erg lekker eten voor weinig geld. Na deze heerlijke maaltijd zijn we nog langs de Wal-Mart gegaan om nog even wat dingetjes te halen. Wat mij opviel was dat bijna alle winkels in L.A. 24 uur open zijn. Hier kan Nederland nog wat van leren. Na het bezoek zij. We terug gegaan naar het hotel. Bij deze dag 2 van het dagboek. Nu gaan we eerst even slapen dus tot morgen.

• 08 Mei 2015 - 11:51

Selma Matzen-Boers :

Zo te lezen hebben jullie veel gezien

• 09 Mei 2015 - 23:51

Martin:

geen witte tijgers zoals thuis in de dieretuin?