Onderweg naar San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Murica - WaarBenJij.nu Onderweg naar San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Murica - WaarBenJij.nu

Onderweg naar San Francisco

Door: Richard

13 Mei 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag zijn wij vanuit San Jose vertrokken naar San Francisco. Met vandaag als verrassing Kim achter het stuur. Aldaar aangekomen na een rit van ongeveer een uur hebben we ons eerst in de richting van het hotel begeven. Echter onze kamer was nog niet schoongemaakt dus moesten we met onze spullen de stad in. We zijn toen eerst maar eens op de kaart gaan kijken wat we nou eigenlijk wilden zien.

Nou hadden we van mijn Tante Irina(Alias de Vlegel) gehoord dat we naar de Fisherman's Wharf moesten. En zoals een goede neef beaamt hebben we dat natuurlijk niet gedaan. We zijn eerst richting de Golden Gate Bridge gereden en vervolgens er overheen alwaar we op verschillende uitkijk punten foto's hebben gemaakt. Hieronder enkele impressies.

Vervolgens was onze hotelkamer schoon en weer klaar voor ons om te vervuilen. Na een korte pauze en spullen droppen zijn we op pad gegaan, te voet in de richting van de Fisherman's Wharf. Na een flinke wandeling langs de boulevard en vanaf ons hotel zijn we lekker gaan eten.

Na het eten hebben we via ons navigatiesysteem "Kim" een mooie route terug gelopen naar het hotel. Steil omhoog en steil naar beneden. Enkele impressies van de route hieronder. Morgen gaan we eens een Amerikaans cellencomplex bezoeken genaamd Alcatraz.