Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Murica - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Murica - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Door: Kim en Cindy

29 Mei 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vanuit Kingsman zijn we vertrokken naar Las Vegas.
Voor Las Vegas lag de beroemde Hooverdam. Daar zijn we even gestopt en hebben mooie foto's gemaakt. Het was een mooie en grote dam.

Daarna zijn we door gereden naar Las Vegas. Dat was nog een half uurtje rijden. We hebben ingecheckt in The Palms. En zijn daarna naar The Strip geweest. Dat is de beroemdste weg van Las Vegas. Daar vindt je hotels, winkelcentrums, casino's en restaurants. En nog veel meer.
S'avonds is The Strip helemaal verlicht. En dat is echt een mooi gezicht.
Ook hebben de hotels een eigen thema. Je hebt Ceasars Palace, die heeft een Romeins uiterlijk van binnen en van buiten. Is echt een heel mooi hotel.
Je hebt ook een hotel met een Franse thema genaamd Paris. Daar staat de Eiffeltoren en het Louvre.
Je hebt er ook een over New York. Daar staat het Vrijheidsbeeld in het klein en er is een achtbaan in het hotel. Richard is erin geweest.

De tweede dag hadden de mannen een afspraak bij de shooting range. En ze hebben ontzettend genoten van het schieten.
De dames zijn naar The Strip gegaan en hebben lekker geshopt. En Kim had bijna twee Storm Troopers uit Star Wars aan de haak geslagen. Ze wilden met haar trouwen. We hebben leuke foto's met ze gemaakt.
S'avonds zijn we ook naar de strip geweest en hebben een gokje gewaagd in het casino. Helaas niks gewonnen.

De derde dag hebben we wat uitgeslapen. En de mannen hebben een bezoekje gebracht bij het hoofdkantoor van de politie in Las Vegas. De dames zijn lekker op pad in The Strip geweest. Nu zitten de dames het reisverslag te maken en de mannen zijn er lekker op uit in The Strip.

Morgen nog een dag Las Vegas en dan op naar Los Angeles.

• 29 Mei 2015 - 09:56

Selma:

Werden er nog opnames gemaakt van CSI?

• 29 Mei 2015 - 16:42

Connie Verhaar :

Jammer dat jullie niks gewonnen hebben ,maar nog veel gok plezier xxx